Rocco Ass Gape Piss

Rate: 1 2 3 4 5
     
Your comment:
Name:
Email:

(Email will not be shown.)
  1. himom at 24 February 09 05:18:
    first
  2. lafalofo at 24 February 09 05:18:
    Caca
  3. trotters4 at 24 February 09 05:18:
    First
  4. doscaras at 24 February 09 05:18:
    the incomporable kelly stafford. what a slut!
  5. kinkyt at 24 February 09 05:18:
    Kelly has got to be the biggest slut in porn..and she loves it.
  6. dick_tracy at 24 February 09 05:18:
    The girl is ugly, the video is absolute rubbish. Rocco is done. He's washed up need to retire let someone else take over.
  7. igotthatdank at 24 February 09 05:18:
    awsome
  8. sqrle at 24 February 09 05:18:
    I wouldnt put my dick anywhere near those friggin gnarly teeth
  9. phatmaniac at 24 February 09 05:18:
    you have to like cum bubbles from her ass!
  10. 10inchwhite at 24 February 09 05:18:
    i disagree Kelly is very hot, rocco is however past it
  11. uska2000 at 24 February 09 05:18:
    he is an idiot
  12. uptown1111 at 24 February 09 05:18:
    lol i love this chick she was in that dirty anal kelly in rome hot
  13. TonyLechuga at 24 February 09 05:18:
    not attractive at all
  14. cenzino at 24 February 09 05:18:
    poor Rocco, an idiot wasted by time, incapable to make sex, inadequate to porno Retire stupid idiot!
  15. hotsurgeon at 24 February 09 05:18:
    ROCCO is becoming boring..same stuff.. fuck the idiot..waste of time
  16. cygnusx at 24 February 09 05:18:
    i like the girl i may have a fancy on rabbit teeth
  17. hornybungle at 24 February 09 05:18:
    A below average Rocco performance. still i managed to rub one off
  18. Biota at 24 February 09 05:18:
    Very hot girl. I dont know why anyone would subject themselves to this bogus shit. Girls like this should not be pee'd on. Whores like belladonna should be.
  19. lovekinkysex at 24 February 09 05:18:
    i love this girl hope to see her again in more kinky sex games
  20. coldsped at 24 February 09 05:18:
    kelly stafford, the nastyest girl in porn and the best
  21. kinkybastard at 24 February 09 05:18:
    Too vanilla for me. He should have forced her to lick his shitty ass hole and then taken a huge big dump in her slutty mouth
  22. Hitmo123 at 24 February 09 05:18:
    When she is taking it from behind on the bathtub, not the first person view, the other one, at about 19:33, she looks preteen O.o nice vid
  23. sexdrummer at 24 February 09 05:18:
    DAMN! that how knows how to eat ass.
  24. animalt at 24 February 09 05:18:
    Rocco rulez
  25. pf123 at 24 February 09 05:18:
    Some girls, like Kelly, will let Rocco do anything to them. Its more than just for the money I think.
  26. deni rahayu at 24 February 09 05:18:
    action is very iliked go fuck her
  27. canallover at 24 February 09 05:18:
    Kinkybastard does it again, LOL!
  28. Dingo Haley at 24 February 09 05:18:
    Careful Hitmo123 with the things you write.
  29. glennreb at 24 February 09 05:18:
    I'd love to see her fist her ass!
  30. TruSake at 24 February 09 05:18:
    how long does it take for a video to appear on "my videos" and publicly? I've uploaded two already in the past 4 days, and neither one of them shows up! WTF?
  31. lovesound at 24 February 09 05:18:
    made for each other, and uska and surgeon you be careful with the things you write, very careful
  32. CockdyRa at 24 February 09 05:18:
    Rocco is just sick, still a legend tho
  33. lovesound at 24 February 09 05:18:
    o this is just beatiful and i have only seen the firt minute
  34. mauriicio88 at 24 February 09 05:18:
    haha kiss ur ass "but i cant" hahaha end of the shot haha
  35. lovesound at 24 February 09 05:18:
    " rocco! u did it again. hu ra
  36. lovesound at 24 February 09 05:18:
    this is what this couple does just in a regular night
  37. lovesound at 24 February 09 05:18:
    i have never comment this much but.. a im so excited
  38. saiko01 at 24 February 09 05:18:
    //a.aiqi.info/?12025-1.html
  39. JayLoves at 24 February 09 05:18:
    Not really complaining, but is she semi-retarded? She seems like it.
  40. aphric at 24 February 09 05:18:
    Rocco is a sick MF, but he is always good. LOL.
  41. Hangdog at 24 February 09 05:18:
    My favourite Rocco piss vid was one called Hard Liner.
  42. guiyote_7 at 24 February 09 05:18:
    very good
  43. yankee4x at 24 February 09 05:18:
    Seriously, drinking piss and then he cleans her ass with his fingers and she licks it up like ice cream. She's is nasty.
  44. yankee4x at 24 February 09 05:18:
    Not sure if i should jerk off or throw up from this vid.
  45. tiburoncin at 24 February 09 05:18:
    I didn't even get a bonner with this vid!
  46. lakeqi31 at 24 February 09 05:18:
    Kelly was definitely one of the nastiest whores of the mid 90's- what ever happened to her? I''d love to see her take on Audrey H. and Kelly Wells.
  47. V. Roberts at 24 February 09 05:18:
    More Please
  48. looniebird at 24 February 09 05:18:
    I love this girl!
  49. deepwater909 at 24 February 09 05:18:
    kelly,we love you!!
  50. wondervoske at 25 February 09 05:18:
    i wanna join
  51. Br41th at 01 March 09 05:18:
    Its not kelly wells, its kelly stafford