Gold digger Amy Fisher fucking her provider

Rate: 1 2 3 4 5
     
Your comment:
Name:
Email:

(Email will not be shown.)
  1. ekizzle at 25 January 09 11:23:
    I would love her mouth all over my dick.
  2. insignificunnt at 25 January 09 11:23:
    the old man can fuck
  3. zabuza13 at 25 January 09 11:23:
    she isnt a gold digger if she worked hard for her money lol
  4. Kitty Boy at 08 September 08 00:30:
    weird...
  5. Craig Kilborn at 08 September 08 00:30:
    i loved amy fisher in star wars, princess laya was hot
  6. theravisher at 08 September 08 00:30:
    is this the amy that shot the lady in the face????
  7. alatinoman4u at 08 September 08 00:30:
    That's Amy...
  8. hardasnails64 at 08 September 08 00:30:
    Is that realy her? Now i see why joey was bangin that hot little ass.
  9. m0xx0-09 at 08 September 08 00:30:
    This is the real deal.
  10. 001534 at 08 September 08 00:30:
    shit wat she doin wid dat old dude
  11. titionus at 08 September 08 00:30:
    That would be CARRIE Fisher in star wars, and if she had a sex tape from back then i would nut my pants! she was way hotter then this slut.
  12. Josshua at 08 September 08 00:30:
    vviaagrra
  13. mrhungwell469 at 08 September 08 00:30:
    Amy Fisher looked great..but her accent was so bad it made my ears bleed. The old guy had a small 5" cock that stayed up thanks to 100mg of Viagra. So when Amy tells us his cock is "so big" I nearly shit myself from laughing so hard. He looked horrible next to this beautiful girl. Supposedly this guy was an ex cop who helped Amy get back on her feet when she was released from prison and had nothing. When they dated-he got her a boob job and used his Svengali ways to get her to do this private porn tape. Amy and this old guy split up-she moved on to someone else. This old guy put out this tape to cash in. No doubt he's checking the comments here for his big ego. 1-He's a scumbag. 2-He should consider plastic surgery and lipo. 3-When you have a cock that small-it does not need to be in a porn tape. Comedy yes. Porn no.
  14. sexysteveo at 08 October 08 00:30:
    that old man in this vid is just WRONG
  15. techtwelve at 08 October 08 00:30:
    Who cares..kudos to the old bastard. Why the fuck are you guys complaining about the guy and his dick anyway? So what if his dick is smaller than your imaginary 11" that you have. stop staring at his dick and masturbate to the pussy instead..
  16. smithja at 08 October 08 00:30:
    why don't they upload the entire video instead of finishing right in the middle and leaving us hanging jeeze.
  17. chi_mike at 08 October 08 00:30:
    that looks a little like her
  18. DuanteAmorculo at 08 October 08 00:30:
    amy = hot milf gotta give old dude some props he still got a couple moves
  19. bentin at 08 October 08 00:30:
    worth shooting your nag wife in the face for
  20. sweet-cidny at 08 October 08 00:30:
    old man has nice cock like my dad lol joking
  21. PanthersKurt at 08 October 08 00:30:
    how are u all dissing a 65 yr old man when gets better pussy then you all and his dick is prolly bigger then ur so called hanging wangs..so wat if he uses viagra we all will one day... he gets better pussy then u guys... end of story
  22. Vogue at 08 October 08 00:30:
    sweet-cidny you are sick. You must have had a strange childhood to say the least.
  23. beachdreamerr at 08 November 08 00:30:
    actually very sexy video
  24. FunnyGirl at 08 November 08 00:30:
    Mmm I love older men x
  25. Maritt at 08 November 08 00:30:
    she should have made one of these 14 years ago, lol.
  26. unsworthbabe at 08 November 08 00:30:
    yeh hes hot
  27. lovestosuckdick at 08 November 08 00:30:
    i think it would be funny if it was joey budafuko
  28. MrDoit at 08 November 08 00:30:
    YO did he say dont worry about that meat! LOL
  29. coolc70 at 08 December 08 00:30:
    pussy looks sweet but she crazy!
  30. dyspangler at 08 December 08 00:30:
    i'd let that bitch spend my money as long as she took care of my cock like that
  31. sassy_slut at 08 December 08 00:30:
    she's a beautiful girl who knows how to satisfy. no wonder joey went nuts. and the old guy is soooooo sexy
  32. -_-_KOOLKIDD-_-_ at 08 December 08 00:30:
    wow yeah mmh k well not so pretty watching 2 old people fuck
  33. island_boi at 08 December 08 00:30:
    ok i no this is gna make me sound like a complete geek but she looks sooo much like princess leia!!! SOOOO HOTTTT!!!!
  34. wettgirlNJ at 18 December 08 00:30:
    That old man can lick my pussy whenever he wants...damn!
  35. sweet-melody at 18 December 08 00:30:
    i would suck daddys dick any day
  36. hydeguy156 at 25 December 08 00:30:
    amy fisher wasnt princess leayour thinking of carrie fisherhaha i used to be a huge star wars geek.
  37. candycane at 01 January 09 00:30:
    That old ass man could eat my pussy any day of the week. He has some nice eating skills.
  38. vpj314 at 01 January 09 00:30:
    Damn Amy fisher is a freak
  39. ashleyxphobia at 01 January 09 00:30:
    hmm, needs some buttafouko
  40. cockoncam24_7 at 01 January 09 00:30:
    old dude sure can fuck lol
  41. joeykomas1 at 07 January 09 00:30:
    where is the restof movie