Funniest porn scene ever

Rate: 1 2 3 4 5
     
Your comment:
Name:
Email:

(Email will not be shown.)
  1. dangle_me at 10 November 08 05:59:
    ahaha....oh my.
  2. muicalc at 10 November 08 05:59:
    ugh someone shut this guy up...
  3. dragoonxx at 10 November 08 05:59:
    He's annoying
  4. Whitesavage at 10 November 08 05:59:
    canadian eh
  5. Brantus at 10 November 08 05:59:
    haha comedy porn .
  6. realhorny54 at 10 November 08 05:59:
    Who is the girl?She should`ve told him to shut the fuck up. Nice body,loved the small tits.
  7. chanocasini at 10 November 08 05:59:
    Great straight match.... ooooooh my.... ooooh...
  8. El Chopps at 10 November 08 05:59:
    he sounds like Ernie from sesame street!
  9. GrahamK at 10 November 08 05:59:
    Somebody should tell the makers of this crap that porn and comedy do NOT go well together...and his voice is so fucking annoying!
  10. Nigthmare at 10 November 08 05:59:
    this slut is almost as big a goof as litle woman,she goes on paltalk in lonewolfs room"insutling aussie dramas",she always camming up and flashing her midget cunt.
  11. Nigthmare at 10 November 08 05:59:
    by the way,the stupid guy is called hawkwind,he goes in the same paltalk room
  12. antsa48 at 10 November 08 05:59:
    L M A O!!!! haha
  13. zeldafan678 at 10 November 08 05:59:
    haha amusing to say the least and its never the wrong hole ;)
  14. PoulM at 10 November 08 05:59:
    Funny it is...but funniest? But girl is very nice. Very nice. Will vote high because of her...
  15. kacau at 10 November 08 05:59:
    it sucks....
  16. joco94 at 10 November 08 05:59:
    the woman is a hoe!
  17. hitero at 10 November 08 05:59:
    looks better w.o. sound..
  18. pajero77 at 10 November 08 05:59:
    so annoying lol
  19. honda900 at 10 November 08 05:59:
    what was so fucking funny about it?
  20. duhduh at 10 November 08 05:59:
    oh my gawd...holy man.. hup.. hup.. there we go.. HUP.HUP! HUP! LOL
  21. duhduh at 10 November 08 05:59:
    from now on i well start saying HUP!
  22. Revanlkanga at 10 November 08 05:59:
    He is a retard and she is a skanky mole...simple as that
  23. lyelime at 10 November 08 05:59:
    Oh right there, ok really tight, really tight, HUP, oooooh woooooh, her we go. Funny as hell. I can't beleive he was able stayed in character the whole scene.
  24. willie64 at 10 November 08 05:59:
    oh yeh...........funny fuckin stuff..........so funny I forgot to laygh...............funny funnu !!
  25. cockadonis at 10 November 08 05:59:
    Seen this guy in a few movies before, and he always makes the same noises. No character, just how he really sounds, i'm afraid to say.
  26. willie64 at 10 November 08 05:59:
    Dr. Dick........your the best...........HOMO!!!!!!!!!!!!
  27. willie64 at 10 November 08 05:59:
    WELL THERE.......OH MAN......WELL THERE........GREAT FUCKING ACTING DUDE............MANNYWOOD, HERE I COME!
  28. MrDaddySir at 10 November 08 05:59:
    Oh my god, this is even sillier than midget porn! lol
  29. andy2 at 10 November 08 05:59:
    wot a load of shit. 1 star.
  30. rylanr at 10 November 08 05:59:
    Weak and fuckin stupid
  31. mikelolyah at 10 November 08 05:59:
    HUP HUP HUP Oh Yah! "Good Dick" GOOD PUSSY! Best video on this website handsdown, will watch and jerk again for sure.
  32. scotrod at 10 November 08 05:59:
    sooooooooooooooooooooooooo funny :(
  33. acid44 at 10 November 08 05:59:
    that was hot!
  34. Jinx67 at 10 November 08 05:59:
    Hup, Hup. "Oh whoa there it is"!!! LMAO!!!!!!!!
  35. mohole at 10 November 08 05:59:
    e bert lick my balls bert lol sesame street impersonator fuckin tard hole
  36. monkeyboy at 10 November 08 05:59:
    cute girl
  37. darthnod at 10 November 08 05:59:
    I CAN'T STAND THAT GUY. I SAW HIM WITH SOMA IN ANOTHER SCENE! EVERY 5 SECONDS "OH LOOK AT THAT" "THERE IT IS" WHAT A MORON!!!!!!!!!
  38. shinjaxdy at 10 November 08 05:59:
    lmao. this is the story of my life.
  39. chickengres at 10 November 08 05:59:
    sounds like he hasn't had pussy since pussy had him...3/5
  40. FWOSH at 10 November 08 05:59:
    Fuck yeah, oh my god, right there, there it is... He has very limited vocabulary
  41. scofield44 at 10 November 08 05:59:
    lame-o
  42. sexy.nurse at 10 November 08 05:59:
    "i can feel your tonsils on my cock." WTF? i've seen this guy in another porno, couldn't help but laugh throughout the whole scene.
  43. sibolang at 10 November 08 05:59:
    thats funny..........
  44. SWiFTSNiPER at 10 November 08 05:59:
    "oh. omg. oh fuck man" funniest shit ever.. a definite mood killer
  45. SWiFTSNiPER at 10 November 08 05:59:
    he's gotta be canadian
  46. pipediddy at 10 November 08 05:59:
    she ugly, why do good video i wanna see re-direct to main page?
  47. TimShotload at 10 November 08 05:59:
    horrible
  48. habjan at 10 November 08 05:59:
    his tape stuck????
  49. Natey Q at 10 November 08 05:59:
    14:35 "Oh yea me to!" This guy is fucking hilarious
  50. Guy12 at 10 November 08 05:59:
    good movie
  51. rickyp73 at 10 November 08 05:59:
    I wish that this guy would shut the fuck up...lmao
  52. Sifier at 10 November 08 05:59:
    hahahh fuck hes a crack up
  53. c0inc0in at 10 November 08 05:59:
    LMFAO
  54. jonl6453 at 10 November 08 05:59:
    hahaha very funny "o ya there it is"
  55. bartvawa at 10 November 08 05:59:
    Thahaha, this was really LoL. Laughed the crap out of me tehe
  56. cjsbarnes at 10 November 08 05:59:
    He sounds like Bert & Ernie from Sesame Street!
  57. Kickzem at 10 November 08 05:59:
    lmao its funny ,but his voice is fuckin annoying!...lmao
  58. airsoftgeek at 10 November 08 05:59:
    Classic Video....
  59. sugimura at 10 November 08 05:59:
    why he say HOP HOP HOP?. So hilarious! xDDDD
  60. JonOfChong at 10 November 08 05:59:
    strangist check up ive ever seen....you know with the mask on the guy sorta looks like steven segal....and damm i knew he stared in some shity movies but this is too much....voice very fucking annoying tho....
  61. Kairaiko at 10 November 08 05:59:
    ROFL @ HIM GOING HOP HOP HOP 100 times.
  62. mag7 at 10 November 08 05:59:
    this guy must be Canadian
  63. iluvpussy2 at 10 November 08 05:59:
    hes an idiot
  64. jtdupin at 10 November 08 05:59:
    Whoooo, seamen!
  65. pitty32 at 10 November 08 05:59:
    Realy stupit hop hop hop!!!!
  66. Ugly Cock at 10 November 08 05:59:
    LMAO @ "Bert & Ernie from Sesame Street!"
  67. niggaplz at 10 November 08 05:59:
    HUP HUP O RITE THERE, THERE IT IZ!
  68. kayos51 at 10 November 08 05:59:
    lmao this man sounds like an old monkey. ooooh oooh oooh ahhh ther it is oooh oooh
  69. wilson1709 at 10 November 08 05:59:
    lol wtf hup hup whooooaaa hup right there ooooh yeaaa lol I hope this was for jokes!
  70. Lunq at 10 November 08 05:59:
    He has tourettes? Whats his name?
  71. acid44 at 10 November 08 05:59:
    fuck you mag 7 i'm canadian and totally silent during sex!! this video's the best!!
  72. sandra xxxx at 10 November 08 05:59:
    wtf is wrong with that guy lol
  73. 24Karat at 10 November 08 05:59:
    LOL...the very begining he rub her asshole then sniffed his fingers...lmao
  74. Paulswench at 10 November 08 05:59:
    i desperately hope the couple in this video are as happy together as they seem... if you dont have a sense of humor even when it comes to sex then life is pretty boring... good luck to you both
  75. promKing at 10 November 08 05:59:
    hahaha rofl
  76. mr_bucket at 10 November 08 05:59:
    he does soundlike bert and ernie, bahaha, classic
  77. bluh098 at 10 November 08 05:59:
    hahahahahaha
  78. bluh098 at 10 November 08 05:59:
    they're like laughing while they're fucking x] hes hilarious "hoop, hop oh whoa there it is!"
  79. esromel at 10 December 08 05:59:
    Somehow I missed the funny part.
  80. damiencross at 10 December 08 05:59:
    Whoa! Whoa! Holy ejaculations, Batman! ROFL!
  81. Labia at 10 December 08 05:59:
    LOL The talking is funny.
  82. tarheel99 at 10 December 08 05:59:
    Thanx! I needed that.
  83. MindFever at 10 December 08 05:59:
    im going to shoot myself ;) fuck this
  84. julespak at 10 December 08 05:59:
    this is hilarious. im gonna stick this in ya real quick. hup ho there it is. gonna insert it hup. there it is